Культурно-освітній проєкт «РАЗОМ МОЖЕМО БІЛЬШЕ» «Вивчай, малюй, цінуй, як щедрий подарунок, народне надбання– полісько-слобожанський візерунок».  «Рівне-Харків”: регіональні особливості художньої освіти І пол. ХХ ст. Г. Косміаді, Л. Тракал.

В рамках міжнародного культурно-освітнього проєкту «РАЗОМ МИ МОЖЕМО БІЛЬШЕ»
Відбулась презентація першого етапу проєкту «Рівне-Харків : регіональні особливості художньої освіти I пол.ХХ ст. Г.Косміаді та Л.Тракал.
«Вивчай, малюй, цінуй, як щедрий подарунок, народне надбання-полісько-слобожанський візерунок»
Метою та завданнями даного етапу проєкту є популяризація творчої спадщини яскравих представників мистецької спільноти Полісся та Слобожанщини, дієве вивченння регіональних особливостей розвитку художньої освіти на прикладі Г.Косміаді та Л.Тракала.
Керівники проєкту: керівник Профільної школи Образотворчого мистецтва Рівненського міського Палацу дітей та молоді Каріна Дмитрієва та звідувач відділу науково-освітньої роботи Харківського художнього музею Ірина Сідельова.

Мета проекту :

створення умов для розвитку ціннісних орієнтацій, пізнавальної, творчої, соціальної, практичної компетентностей, засвоєння соціального досвіду і сприяння соціальній активності підростаючої особистості через дієве вивчення регіональних особливостей розвитку художньої освіти на прикладі творчості Г. Косміаді та Л. Тракала.

Завдання проекту:

— популяризація творчої спадщини Г. Косміаді та Л.Тракала як яскравих представників мистецької спільноти Полісся та Слобожанщини;
— популяризація та відродження кращих традицій художньої освіти та художньо-педагогічної діяльності Г.Косміаді (Рівне) та Л.Тракала (Харків);
— усвідомлення учасниками проєкту єдності і самобутності української культурної спадщини;
— розвиток вміння сприймати український орнамент як частину української національної самобутньої культури;
— розвиток навичок творчої співпраці;
— розвиток практичних мистецьких умінь у ході виконання реконструкцій, робіт за мотивами, копіювання робіт представників художньої освіти І половини ХХ століття;
— розвиток творчих умінь у ході сучасної інтерпретації мистецьких
творів І половини ХХ століття;
— формування естетичних якостей в учасників проєкту;
— набуття учасниками проєкту досвіду взаємодії з громадськими організаціями.

 Презентація відродженої Василем Чебаником Національної абетки Рутенія

5-6 травня в Методичній бібліотеці ПДМ за ініціативи керівника профільної Школи образотворчого мистецтва Каріни Дмитрієвої відбулася презентація відродженої Василем Чебаником Національної абетки Рутенія, яку провела Анжеліка Корнієнко, куратор проєкту Рутенія. Графіка української мови.
Захід проходив в рамках міжнародного проєкту «Разом можемо більше» Всеукраїнської акції «Шрифт- артефакт нації». Мета — ввести в суспільний простір зримий образ української мови — української абетки, створеної на основі історичної рутенської, давньоруської писемності, козацьких скорописів та надати практичні уміння, компетенції учасникам в процесі виконання шрифтової композиції і розвинути навички творчої співпраці.
вихованці ШОМ мали змогу доторкнутися до самобутньої української абетки, відчути національну ідентичність через шрифт-код Рутенії.
Закрыть меню