Блоги педагогічних працівників Рівненського ПДМ

Куроченко Ірина Іванівна — керівник гуртка-методист Екологічного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді, відмінник освіти України, керівник гуртка-методист.

Педагогічна проблема: «Модернізація екологічної освіти задля сталого розвитку в процесі діяльності Екологічного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді».

Блог керівника Школи інформатики Рівненського ПДМ. Марія Наумчук,  керівник Школи інформатики Рівненського Палацу дітей та молоді.

Актуальна проблематика  впровадження дистанційного навчання. АКТУАЛЬНА ПРОБЛЕМАТИКА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ ІНФОРМАТИКИ ІННОВАЦІЙНОГО ПОЗАШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ.

Тарас Мозоль, акомпаніатор 

Наталія Літковець — завідувачка віділом Цифрової трансформації, педагог ІТ-школи, керівник гуртка-методист.

Навчальна програма «Основи Web-технологій.  Опанування базових знань з сучасних Web-технологій та основ Web-програмування, набуття компетенцій, знань, умінь та навиків із застосування Web-технологій та розробки сайтів. Створенні Web-сторінок та Web-сайтів на основі HTML, CSS та JavaScript, оформлення зображень та звуків для Web-сторінок

Ірина Сливчук — Художній керівник «Зразкового художнього колективу» дитячого фольклорного гурту «Весняночка», керівник гуртка-методист, керівник співочих гуртів Етнокультурного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді, відмінник освіти України.

Методичні розробки: Реконструкція та успадкування традиційного поліського співу як засіб розвитку потенціалу творчої особистості вихованця Етнокультурного центру.

Наталія Костянтинівна Михайлова керівник гуртка-методист, педагог профільної школи образотворчого мистецтва Рівненського міського Палацу дітей та молоді з 1996 року за сумісництвом, з 2002 року на основному місці роботи. 

Тема досвіду: Виховна роль образотворчого мистецтва у формуванні творчої особистості дітей молодшого шкільного віку.

Метою творчих завдань є відчуття у дітей радості від творчої діяльності, з якою пов’язана емоційна чутливість до прекрасного. 

Молодцова Лілія Петрівна -художній керівник «Зразкового художнього колективу» дитячого фольклорного гурту «Весняночка», керівник гуртка-методист, керівник підготовчих гуртів Етнокультурного центру Рівненського ПДМ.

Методичні розробки: Традиційний побутовий танець як фактор збереження традицій та розкриття потенціалу творчої особистості вихованця Етнокультурного центру.

Тетяна Лукашевич — педагогиня Рівненського міського ПДМ, художниця, майстриня декоративно-ужиткового мистецтва, працює в техніці текстилю та живопису. З 2012 по 2020 рік очолювала Рівненську обласну організацію Національної спілки художників України. Є лауререаткою найвищої мистецької премії Рівного ім. Георгія Косміаді (2020 р.).

Олена Андрєєва, керівник гуртка профільної Школи образотворчого мистецтва

Валентина Десятова, керівник гуртка профільної Школи образотворчого мистецтва. Формування творчої особистості є основною метою теорії та практики на заняттях зі спеціалізації «Художня кераміка».

Наталія Дубовська, керівник гуртка, концертмейстерка.
Методична розробка «Використання музичного супроводу  в художній гімнастиці»

Юрій Ковальчук — керівник гуртка, акомпаніатор.

Педагогічне кредо: «Знайти і допомогти відкрити скарбницю таланту кожного учня» 

Наталія павлючук — керівник гуртка, художній керівник і диригент хору з 2010 року.

Методична розробка: «Методичні засади вокально-хорового розвитку та розкриття творчого потенціалу вихованців Зразкового дитячого хору «Віват, музико!»

Марина Опанасюк — керівник гуртка школи сучасної хореографії

Анна Ріпа — керівник гуртка, акомпаніатор 

Олена Дубнюк- керівник гуртка, педагог Центру розвитку дитини Бебі академія

Олена Андрієнковапрацює у Рівненському палаці дітей та молоді з 2004 року на посаді керівника гуртка та акомпаніатора

Лариса Мельничук — педагог школи образотворчого мистецьва

Діана Сорокахудожній керівник «Народного художнього колективу» камерного хору «Ave Maria».

 Ангеліна Бицюк — художній керівник  «Народного художнього колективу» молодіжного ансамблю сучасної пісні «Меридіан» 

Методичні розробки педагогів ПДМ

Світлана Карєва — керівник гуртка школи образотворчого мистецтва Рівненського ПДМ

Віюк Наталія Віссаріонівна, керівник гуртка-методист профільної школи народного танцю Рівненського міського Палацу дітей та молоді.

Поліський танець як колоритна спадщина етнокультурного простору хореографічного мистецтва, його оновлення та сучасний розвиток у «Народному художньому колективі» ансамблі народного танцю «Дружба».

Наталія Дзюбенко, керівник гуртка-методист профільної Школи народного танцю Рівненського міського Палацу дітей та молоді Рівненської міської ради, освіта вища, стаж роботи 25 років.

У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи керівника гуртка профільної Школи народного танцю Рівненського міського Палацу дітей та молоді Дзюбенко Н.М. щодо використання технологій навчання технічних елементів як невід’ємної складової хореографічних композицій на заняттях з технічної майстерності профільної Школи народного танцю Рівненського міського Палацу дітей та молоді. Запропоновано розробки занять з технічної майстерності, які ілюструють практичні підходи педагога щодо реалізації теми досвіду.

Качановський Володимир Олександрович, керівник гуртка-методист спортивної школи інтелектуальних видів спорту Рівненського міського Палацу дітей та молоді  Рівненської міської ради, освіта вища, стаж роботи  40  років. 

«Методика вивчення основ гри Ґо». Навчально-методичний комплекс створено Качановським В.О., керівником гуртка спортивної школи інтелектуальних видів спорту Рівненського міського Палацу дітей та молоді задля ефективного проведення навчально-тренувальних занять з виду спорту Ґо.

Матяшок Ірина Василівна, керівник гуртка-методист, завідувач профільної школи народного танцю  Рівненського міського Палацу дітей та молоді, Відмінник освіти України, стаж роботи  24 роки.

Класичний танець-невід’ємна складова розвитку виконавської майстерності учасників хореографічного колективу.  У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи керівника гуртка профільної школи народного танцю Рівненського міського Палацу дітей та молоді Матяшок І.В. щодо викладання класичного танцю.

Методична розробка з класичного танцю для закладів позашкільної освіти >>>>

Павелко Олександр Костянтинович, керівник гуртка-методист Етнокультурного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді.

Тема досвіду: Традиційне інструментальне виконавство як засіб розвитку обдарованої особистості вихованця Етнокультурного центру.  У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи керівника гуртка Етнокультурного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді Павелка О. К. щодо технологій навчання засобами традиційного мистецтва на заняттях з навчання гри на традиційних народних інструментах в Етнокультурному центрі.

Сайчишин Анатолій Федорович,керівник гуртка-методист Етнокультурного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді.

Тема досвіду: Традиційна народна інструментальна музика як засіб розвитку творчих здібностей особистості вихованця ЕКЦ. У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи керівника гуртка Етнокультурного центру Рівненського міського Палацу дітей та молоді Сайчишина А.Ф. Дана розробка представляє технології навчання традиційній народній інструментальній музиці, яка є засобом розвитку творчих здібностей вихованців інструментального гурту Етнокультурного центру.

Шаркова  Руслана Арсентіївна, керівник гуртка-методист відділу молодіжної політики та органів учнівського самоврядування спеціалізованого Центру гуманітарної освіти Рівненського міського ПДМ.

Тема досвіду: Формування громадянських компетенцій та «Soft skills» у старшокласників через діяльність в учнівському самоврядуванні. У методичній розробці подано матеріали з досвіду роботи керівника гуртка відділу молодіжної політики та органів учнівського самоврядування спеціалізованого Центру гуманітарної освіти, відділу молодіжної політики та органів учнівського самоврядування ПДМ Руслани  Шаркової  щодо технологій формування громадянських компетенцій, відповідальної соціально активної поведінки та гнучких навичок «Soft skills». 

Закрыть меню